"The Washington Post and the WSJ were called up by the same unnamed 'officials' as we were.
They were told the same evidence free fairytale.
Their stenographers, like ours, wrote it dutifully down.
All of us proudly published it!"#confirmation https://t.co/bEZ2OYgsxb

— Moon of Alabama (@MoonofA) June 27, 2020